CAJU by Joseph Hadad: Restaurant Facelift
Dacă ai un restaurant care e deschis de mai mult de 5-7 ani și afacerea merge bine, poate e timpul să te gândești la un facelift. Nu aștepta ca spațiul să arate ca și cum are nevoie de o renovare :). Cu siguranță între timp au apărut multe locații noi în jur.
Noi recomandăm ca, o dată la 5-7 ani, restaurantele să treacă printr-un refresh al designului de interior, pentru a rămâne relevante pentru clienți.
La un refresh de design interior, regula principală este să păstrezi vibe-ul și atmosfera existentă, cu care ți-ai obișnuit oaspeții, dar să aduci un suflu nou. Nu uita că oamenii vin într-un restaurant pentru atmosferă!
Pentru facelift-ul celebrei brasserii Caju by Joseph Hadad din București, deschisă în 2016, am propus un upgrade cromatic și textural de efect.
Am renunțat la o parte din finisajele existente și am ales o paletă subtilă de tonuri organice, de pământ.
În zona de sharing table, am înlocuit logoul de pe perete, masa și corpurile de iluminat suspendate.
Restaurantul va beneficia și de o extindere, apărută firesc, ca urmare a solicitării pentru mai multe locuri – la Caju e în continuare imposibil să găsești un loc fără rezervare. Pentru designul noii locații, am propus o continuare organică și unitară a decorului și am profitat de suprafețele vitrate ample. Poți citi mai multe despre povestea de succes Caju by Joseph Hadad pe blog.
Dacă ai un restaurant și te gândești că un facelift e inutil, te contrazicem. Nu subestima forța schimbărilor mici, dar de impact.
Read recent articles
#VIDEO: Restaurantul Caju by Joseph Hadad – care este secretul celor 5 ani de succes?